Just say hi to my blog, then read my story. And laugh if the story is funny and cry if the story is sad. But but but but ! BEFORE YOU CLOSE THIS PAGE, PLEASE LEAVE A COMMENT IF NECESSARY. Kay chawwww

GILA GILA minat, kawan :]

Pusing sana pusing sini tak tahu apa nak post harini. so garu kepala beberapa kali, dtg idea nak post pasal nih. kau tahu apa yg aku GILA GILA minat ? haa nt di akhir post baru guaa bg tahu okay :] btw bende ni gila extreme kot. yg sedihnya org lain semua dah tahu lama dah, aku je baru tahu. so kiranya aku ni KETINGGALAN ZAMAN la ye ? eh lantak ahh. actually aku tahu benda alah ni pun dari kaca tv, tgk RAMAJA dorg buat dokumentasi psl bende ni. lawa gila kot and best gila. mmg tak rugi beli and boleh jd hobi yg terhebat dlm hidup korang INSYA'ALLAH :] and myb boleh buat duit kot klau masuk pertandingan.

Eh eh korang ni esti dah tergaru kepala, pening apa bende aku merepek mencarut apa semua kan, hahaha. okay lah korang tgk la gamba nya


Hebat kan basikalnya, bukan je hebat comel and lawa gila. actually ada lg gamba lain malas nak uploud. laptop abg aku ni gila lembab haha kutok jap. basikal ni ada dua jenis, satu yg mcm basikal lumba and lg satu mcm basikal mountain. uniknya basikal ni dia boleh undur haha gila ahh. aku nak beli aku nak beli :] tapi mahal kot. biasalah kan basikal mcm ni mmg mahal. so ni lah yg aku nak sgt sgt cite kt korg 'FIXED GEAR BIKE' :]
Hadiahkan saya ini boleh ? :p

2 comments: