Just say hi to my blog, then read my story. And laugh if the story is funny and cry if the story is sad. But but but but ! BEFORE YOU CLOSE THIS PAGE, PLEASE LEAVE A COMMENT IF NECESSARY. Kay chawwww

Holaaa 2011


Mata ni mcm berat je, asyik asyik nak pejam kan. haaiishhh ngantok la tuh. tahun ni aku tak sambut HAPPY NEW YEAR yg dorang dok suka sgt sambut tuh. aku just duduk rumah, tgk cerita 3 IDIOTS *alaa cerita hindustan baru tuh, baru la jgak kan. then agak agak dah nak pukul 12, aku kelam kabut bukak laptop semata mata nak update blog tersayang ni HAHA.

Actually aku tadapapa nak cerita, just nak ckp sempena tahun 2011 ni kan. aku nak jd terbaik di kalangan terbaik *korang paham paham kan. aku nak blaja rajin rajin, nak happy kan parents :] then nak berubah tanak dah jd jahat tgk benda tuh buat bende tuh. lawan skit nafsu tu yah afiq :] hm so apa azam korang ? ofcourse sama right.

So post kali ni aku jd baik skit la kan. memandang kan aku mcm ngantok, tade idea nak tulis apa, so nak nasihat skit kt para blogger. korang jgn lah sia sia kan tahun baru ni, 2011. buat yg terbaik wokk. haha yela aku pun bukannya perfect. aku pun ada kekurangan kankan :]

Okay lah, malas nak taip banyak banyak. tade perasaan pulak kan nak cerita kali ni HAHA. daaaa :]

No comments:

Post a Comment