Just say hi to my blog, then read my story. And laugh if the story is funny and cry if the story is sad. But but but but ! BEFORE YOU CLOSE THIS PAGE, PLEASE LEAVE A COMMENT IF NECESSARY. Kay chawwww

Tengah Malam -,-

Sekarang pukul 11.09 malam, cewaaahhh mcm diari pulak kan. Eh eh tengah malam ke ni ? Ahhh apa apa je lah ! Apa pun aku boring gilaaa harini, tkde idea nak tulis apa kan. Jenuh korek korek, tpi tkde pun. K O S O N G !


Actually now aku banyak gila problem beb. Entah lah tak tau dah apa nak jd kan. So blog ni lah jd peneman aku kan. Kan kan blog kan ? :DD


First keje sekolah menimbum atas meja sampai melimpah ruah. Haaisshhh ! Cikgu ni kan, dah la meja saya kecik bg banyak banyak pulak kan. So persoalannya sekarang bila nak siap semua homework ni ? Tension lah banyak homework.


Then, problem yang kedua pulak. Bila lah aku nak tanya abah ni :'| Tanya apa ? Nak tanya 'boleh tak nak beli fixie as my PMR present kan'. Sebab dulu dia ada cakap kalau result cemerlang, boleh mintak apa je kan. Tapi bila asyik aku nak tanya je, mesti aku taku takut gitu haaaa. Haaishh Afiq oi, abah tu bukannya makan daging manusia lah ! PEGI TANYA CEPAT


Yang ketiga pulak kan, hm aku nak berubah lah. Sebab ny kan skrg aku dah lain gila. Errr rasa ny dah banyak dosa aku kan. Nak sgt jadi macam dulu balik, buat keje sekolah, tolong mak abah, rajin beribadat kan. Hmmm ! :'(


Last sekali, ofcourse pasal perempuan. Haaishh patut ke aku sedih pasal perempuan ? Patut ke aku anggap hal ni sebagai masalah aku ? Eeeeee buang masa je kan kan. Tapi bila aku nak lupakan je mesti sedih. WHY WHY WHY ! Tkpe lah, aku dah janji dengan kwn aku si EMYRA FARHANA tuh nak lupakan benda nih. thanks tau u kawan terbaik and thanks nasihat kan i yang bodoh lg lg lg apa ek ? bodoh lg bengap haishhh. Tkde lah macam tuh :DD Merepek je.


Okay lah, aku dah luah apa yang nak termuntah. Doakan aku berjaya memujuk abah :PP daaaaa SELAMAT MALAM SAYANG !

No comments:

Post a Comment