Just say hi to my blog, then read my story. And laugh if the story is funny and cry if the story is sad. But but but but ! BEFORE YOU CLOSE THIS PAGE, PLEASE LEAVE A COMMENT IF NECESSARY. Kay chawwww

transformasi BESAR :P

TUKK TTUK TUUK TUK ! hello ada siapasiapa lawat blog ni ke ? uhh uh ada ada haha :p thanks yaa. do you know what in my mind now ? haha ofcourse la tak tahu kan, bkn otak korang. BONGEKS betui :) now, aku asyik pikir aku nak jd 'GEMUK' . hahaha mesti ramai org akan bicara 'haha kau buat lawak lah AFIQ'. heyy korang ni tahu melemahkan semangat org je bukannya nak sokong. ADOY ! eh eh korang mesti salah paham kankan, aku tak maksud kan 'GEMUK' tu gemuk mcm ni


haha just berisi skit je pun. wey apa tips tips nya huh ? ada org kata mkn tgah mlm, tido lmbt bagun lmbt . eh betul ke ? aku da ikut da sume tips nya. hope menjadi lah haha amin :) haha doakan aku supaya aku berjaya melakukan transformasi BESAR terhadap badan aku ni. kalau semua ni berjaya aku org pertama akan mengucapkan selamat tinggal pada dunia kekurusan hahaha dan selamat datang dunia kegemukan. eh ehh gemuk ke ? tak tak just berisi haha merepek :P oky laa tulis panjang panjang tak guna, korang bukannya nak baca. SALAM :)

No comments:

Post a Comment