Just say hi to my blog, then read my story. And laugh if the story is funny and cry if the story is sad. But but but but ! BEFORE YOU CLOSE THIS PAGE, PLEASE LEAVE A COMMENT IF NECESSARY. Kay chawwww

my heart began to beat fast 'DUPP DUP'

firstly ASSALAMUALAIKUM :) 'tak jawab dosa hahaha' . entry kali ni mcm pelik jee . title bi but isinya melayu haha campur campur. actually aku tade idea nak post apa, but bila usha punya usha blog org teringin pulak nak post sesuatu . haha tibatiba dtg pulak idea mengetuk pintu otakku 'TUK TUKK oit tulis psl nih' hahaha lwk je bunyi nya

spe yg dah 15tahun hidup kt dunia ni tahu menahu laa apa maksud title atas nun, haha YES YES !
Peperiksaan Menengah Rendah(PMR) babe, haha mesti ramai yg ckp ' aaaaa takutnya aku' kankan. lepas tuh 'wey kau rasa aku dpt bpe huh' lepas tuh 'alaaa kau mesti dpt straight A punya, kau ken pandai' . jantung jgn ckp aa tak reti duduk diam *eeh eh klau jantung duduk diam mati la kita HAHA adoy -,- jantung ni berdegup dgn kelajuan yg diluar jangkaan kankan, yela benda ni sekali seumur hidup dohh. eh kau apa tahu budak, kau bukan form 3.

aku tak kesah dpt bpe but mesti lah nak yg terbaik kan 8A :) semua org nak kankan. tpi risau je kt parents aku, takut dorg sedih dgn apa yg aku dpt adoy. lepas tu dorg aku berleter marah ' itulah kau AFIQ asyik main je, suruh baca buku taknak ' selama dua tiga hari or mungkin selamanya ? oo TIDAK TIDAK ! PSP dilarang sentuh online diharamkan baca buku dihalalkan sehingga lah selepas SPM. waaawww biar betul ? tpi klau dpt 8A tak la mcm tu kan mak kan abah :)

okaylah, tulis panjang panjang takde guna, buat apa tulis panjang panjang, kalau korg org kaya, tulislah panjang panjang. *haha pantun budak tadika je

ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment