Just say hi to my blog, then read my story. And laugh if the story is funny and cry if the story is sad. But but but but ! BEFORE YOU CLOSE THIS PAGE, PLEASE LEAVE A COMMENT IF NECESSARY. Kay chawwww

ESOK 3 Januari

Esok ? :face31: apa ada esok hah, eh eh lupa esok first day skulah kan :face75: waa happy campur terharu campur malu campur malas * hahah semua ada kan . hm aku dah skulah 9 tahun beb, so mesti la tahu kan apa yg bakal berlaku kankan. ofcourse la esok kawan kita akan bersuara mcm ni ' ceyyyy bau kedai, berkilat dohh ' . betul tak betul tak :face15: lepas tu dorang mesti banyak gila cita nak dikongsi, fuh first day skula tuh dorang asyik sembang je kan :face32: and yg pasti akan terjadi, first first dtg skula gila bersemangat mcm ni haa blogger-emoticon.blogspot.com terkeluar tahik gigis nya. bila dah last mcm ni haa :face22: terharu sampai menangis nak balik awal. betul tak ? haha ofcourse lah betul sb aku pun begitu maa :face39: tgk la esok haha. hm tapi esok aku harap sgt sgt ada budak baru pindah. and budak tu perempuan. and dia cumel gila babi. and and diaaaa satu kelas dgn aku awww :face18:. baru la semangat aku nak blaja kan. aaminnnnn !

Haha post kali ni banyak gila ni kan, alaaa apa org panggil tu 'kawai' ek ? ahh lantak ahh ! kankan banyak kan. ni post pertama aku guna kawai. gila tamak banyak gila. sini sana ada kawai. haha okay lah nak mandi nih *hhahaha buang tebiat mandi malam malam. taattaaaa ASSALAMUALAIKUM :face57:

No comments:

Post a Comment