Just say hi to my blog, then read my story. And laugh if the story is funny and cry if the story is sad. But but but but ! BEFORE YOU CLOSE THIS PAGE, PLEASE LEAVE A COMMENT IF NECESSARY. Kay chawwww

Zaman Persekolahan Bermula


Eh hai hai :-D afiq kembali pulang di blogspot ehehe. Btw td kan dekat kelas, lawak gilaa. Tpi kan rasa cm bengang pun ada. Cikgu tu la ! First kwn aku si Najmi kantoi tak pkai uniform sekolah, ahaha padan muka :-P Then dia bising dlm kelas tu, adoy -,- lepas tuh sebut sebut nama aku, weh apa salah aku haaaaaa ?

Adoy tutup cita ni lah, bosan -,- hmm aku dah lama kan tak post something dlm blog ni. Mmg laa sekolah kan dah start. Dah sebulan dah pun :-) Busy gila dgn homework yg cikgu bg kt kami. Bertimbun atas meja. Ni pun tak siap lg :-( haaisshhh ! Kenapalah begini kan, HAHA

So aku tade la masa nak post apa apa kan. hm haaaaa btw next week raya cina, next week lg BIRTHDAY aku :-P ingat tau tau ! 10 Februari , tarikh bersejarah tuh. tpi kenapalah ramai sgt yg lahir 10 Februari kan -,- aku, Faris, Lily. Tpi takpe lah, bagus :-)

Hahaha okay lah, sakit perut ni. Apa laa aku makan td kan -,- bubye nak bewakk *HAHA mat rempit mat rempit adoy -,-

No comments:

Post a Comment